TwitterFacebook

Łomżyńska filharmonia „Podlaską Marką”

Niezwykłe rowery, piknik militarny, oprogramowanie pozwalające na obsługę komputera przy pomocy twarzy i oczu, najlepsze smaki, najciekawsze trendy, najbardziej niesamowite pomysły, imprezy, przedsięwzięcia – publiczność poznała nowych laureatów tegorocznej Podlaskiej Marki we wtorkowy wieczór (07.05) podczas uroczystej gali w Operze i Filharmonii Podlaskiej. To konkurs organizowany przez Marszałka Województwa Podlaskiego od 15 lat.

Laureatami Podlaskiej Marki’2018 w poszczególnych kategoriach zostali:

1. Produkt Spożywczy – Produkty firmy Podlaskie Zakłady Zbożowe S.A.

2. Produkt Użytkowy – Rowery bez ograniczeń – MAD Adam Zdanowicz

3. Inwestycja – Przedszkole Samorządowe Gminy Supraśl w Grabówce

4. Odkrycie – EyeFace – Imago Krzysztof Matuk

5. Wydarzenie – Podlaski Piknik Militarny „Misja Wschód” – Stowarzyszenie Inicjatyw Społecznych „Czemu By Nie”

6. Kultura – Filharmonia Kameralna im. Witolda Lutosławskiego w Łomży

7. Społeczeństwo – Stowarzyszenie Pomocy Rodzinie „Droga”

Podlaską Markę Konsumentów – otrzymała Fundacja „Naszpikowani”

Honorowym Ambasadorem Województwa Podlaskiego – został prof. Henryk Skarżyński

Ambasadorem Podlaskiej Gospodarki – Branża IT

Wyróżnienie honorowe – Podlaską Markę Pokoleń otrzymała Politechnika Białostocka.

Rywalizacja o nagrodę Marszałka Województwa Podlaskiego, przyznawaną w siedmiu kategoriach tematycznych, była w tym roku wyjątkowo zacięta. Do udziału w plebiscycie zostało zgłoszonych niemal 300 różnorodnych propozycji, z których do właściwej rywalizacji zakwalifikowało się 187 kandydatur. Spośród nich Kapituła Nagrody, obradująca pod przewodnictwem marszałka Artura Kosickiego, wybrała najpierw dwudziestu jeden finalistów, a następnie wskazała zwycięzców Podlaskiej Marki 2018. 

Zdobycie statuetki symbolizującej jakość oraz uznanie dotychczasowych osiągnięć, to tylko jedna z korzyści na jaką mogą liczyć w tym roku zdobywcy Podlaskiej Marki. Każdy z nich otrzyma dodatkowo nagrodę pieniężną w wysokości 10 000 złotych oraz promocję na antenie TVP 1. Dzięki temu informacja o najlepszych podlaskich produktach trafi do kilku milionów widzów w Polsce i poza granicami kraju. Podobna akcja reklamowa, w ramach której wyemitowane zostały filmy prezentujące nominacje do Podlaskiej Marki 2018, dotarła wcześniej do ponad 2 milionów odbiorców.

art/wrotapodlasia.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *