TwitterFacebook

Zmiany w łomżyńskim ratuszu

Nie chcę rewolucji, ale ewolucji – mówi o szykujących się zmianach w strukturze Urzędu Miejskiego w Łomży prezydent miasta Mariusz Chrzanowski. Prezydent zapewnia, że pracownicy ratusza bardzo dobrze wykonują swoje zadania, ale pewne działania mogą być wykonywane w sposób efektywniejszy. Chodzi o między innymi połączenie wydziałów. Wybrany ma zostać także drugi wiceprezydent.

Prezydent Łomży mówi, że analizując poprzednią kadencję to jest kilka rzeczy, które można w ratuszu usprawnić, aby działały w sposób bardziej skuteczny. – Dojdzie do połączenia niektórych wydziałów, żeby ta decyzyjność była jeszcze szybsza. Chodzi również o kwestię zakresu obowiązków poszczególnych pracowników – mam tu na myśli naczelników, sekretarz, skarbnika czy zastępców. Ten zakres obowiązków zostanie zmieniony.

Osoby w ścisłym kierownictwie urzędu będą miały kompetencje do podejmowania decyzji oraz brania za nie odpowiedzialności. To ma usprawnić pracę urzędu. Dzięki temu między innymi szybsze mają być odpowiedzi na pisma, które kierowane są do urzędu.

Nowa struktura ma być powołana wraz z początkiem nowego miesiąca. Wtedy też ma zostać powołany drugi zastępca prezydenta miasta. – Liczę na to, że w momencie przedstawienia tej struktury, kiedy opinia publiczna zapozna się z tymi zmianami, wówczas będzie zasadny, aby wskazać nazwisko osoby odpowiedzialnej za te działania, które mu przypiszę.

Bartosz Święciński

1 komentarz

  1. gans Odpowiedz

    tzn Garlik na wylocie ,jak zmiana zakresu obowiązków…obstawiam krynicką do oswiaty a do inwestycji jakis fachowiec mało znany opinii publicznej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *