TwitterFacebook

7 tytułów Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2019 dla MLEKOVITY

Nowości marki MLEKOVITA już o momentu pojawienia się na rynku zyskują uznanie konsumentów. Po raz kolejny zostało to potwierdzone zwycięstwami w ogólnopolskim konkursie – podczas uroczystej gali, która odbyła się 17 stycznia 2019 r. w warszawskim Hotelu Polonia Palace MLEKOVITA odebrała trzy medale, a łącznie zajęła 7 miejsc na podium prestiżowego badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2019.

Celem plebiscytu, którego organizatorem jest Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca m.in. czasopisma „Wiadomości Handlowe”, a przeprowadzonego przez GfK Polonia, jest wyłonienie podstawie opinii konsumentów najlepszych produktów FMCG – nowości z ostatniego roku. Tegoroczna 8. edycja wskazała bestsellery – najlepsze nowości spożywcze, chemiczne i kosmetyczne, które zostały wprowadzone do sprzedaży w okresie od 1 września 2017 do 1 września 2018 roku. Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) z wykorzystaniem GfK Access Panelu. Wyboru dokonali konsumenci – reprezentatywna próba N=1000 respondentów (losowo-kwotowa), uwzględniająca rzeczywistą populację Polaków w wieku 18-65 lat. Swoje głosy oddali konsumenci, którzy decydują lub istotnie współdecydują o zakupach dla swojego gospodarstwa domowego oraz używają objętych badaniem kategorii produktowych. W związku z tym wyniki tego konkursu są jednymi z najbardziej miarodajnych nt. rynku nowości – znakiem Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów® wyróżnione zostają bowiem najbardziej udane premiery rynkowe na półkach sklepów i drogerii.

W 2019 r. tym tytułem zostało uhonorowanych aż 7 produktów i linii produktowych marki MLEKOVITA. Złote medale plebiscytu zdobyły: linia serów Polskich z dziurami w kategorii „Sery”, Wypasione serki śmietankowe kanapkowe w kategorii „Serki i twarogi” oraz masło Mini Osełka Polska 100 g w kategorii „Masła”. Na podium znalazły się również: linia jogurtów HoHo (srebrny medal w kategorii „Jogurty i desery mleczne”), linia produktów ekologicznych BIO (srebrny medal w kategorii „Produkty eko, bio, vege”), linia produktów Polskich bez laktozy (srebrny medal w kategorii „Żywność funkcjonalna”) oraz linia serów bez laktozy (brązowy medal medal w kategorii „Sery”).

SM MLEKOVITA/promocja/reklama

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *