RN
TwitterFacebook

Szereg nagród dla Mlekovity

Mleko Polskie 2% od MLEKOVITY Hitem Handlu 2019!

Mleko Polskie 2% 1 l zostało wyróżnione prestiżowym tytułem „Hit Handlu 2019” w plebiscycie miesięcznika „Handel”. Właściciele sklepów i sprzedawcy uznali je za najlepiej sprzedający się produkt w kategorii Mleko świeże. Dowodzi to, że klienci sklepów w całej Polsce najchętniej sięgają po mleko z MLEKOVITY, doceniając jego jakość, walory smakowe i odżywcze.

W tegorocznej edycji plebiscytu „Hit Handlu” badano sprzedaż produktów w 88 kategoriach. Sondę dotyczącą sprzedaży w okresie od początku kwietnia 2018 do końca marca 2019 roku, przeprowadzono na próbie losowo wybranych 1200 detalistów z całej Polski. Badanie przeprowadzono w kwietniu 2019 roku metodą CATI.

Plebiscyt „Hit Handlu” jest realizowany przez wydawcę miesięcznika „Handel” od 18 lat. Pozwala definiować preferencje zakupowe Polaków i trendy rynkowe w FMCG. To właśnie detaliści, czytelnicy ogólnopolskiego miesięcznika branżowego „Handel”, w sondzie telefonicznej wskazują najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty.

Uroczysta gala wieńcząca tegoroczną, 18. edycję plebiscytu „Hit Handlu”, w czasie której wręczono nagrody zwycięzcom, odbyła się 24 września br. w restauracji Belvedere w Łazienkach Królewskich w Warszawie.

MLEKOVITA z nagrodą „Przedsiębiorcy transformacji” od Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii

MLEKOVITA znalazła się w zaszczytnym gronie 8 firm, które otrzymały od Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii nagrody „Przedsiębiorcy Transformacji”. Firma zwyciężyła w kategorii „Międzynarodowy lodołamacz”. Nagrody wręczyła Minister Przedsiębiorczości i Technologii Jadwiga Emilewicz w trakcie Forum Sukcesu Polskiego Biznesu 1989-2019 w Poznaniu.

Nagroda została przyznana polskim firmom, które przyczyniły się do rozwoju i promocji polskiej gospodarki w minionym trzydziestoleciu. Zwycięzców w ośmiu kategoriach (Globalny Gracz, Lider wzrostu, Technologiczny rewolucjonista, Osobowość biznesu, Biznes z wizją, Międzynarodowy lodołamacz, Przyjaciel polskiej gospodarki, Millenialsi transformacji) wybrała 14-osobowa kapituła.

– To dla nas zaszczyt znaleźć się w gronie nagrodzonych tytułem „Przedsiębiorcy Transformacji”. Cieszymy się, że nasz wieloletni wkład w polską gospodarkę i jej promocję, również poza granicami naszego kraju, został doceniony przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii. Jako lider branży w eksporcie jesteśmy dumni, że marka MLEKOVITA znana jest na całym świecie, a jej produkty od wielu lat cieszą się dużą popularnością nie tylko wśród polskich konsumentów – powiedział Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA.

MLEKOVITA obecna jest na 159 rynkach całego świata (28 państw Unii Europejskiej i 131 poza UE), co plasuje ją w czołówce polskiego eksportu. To firma ze 100-procentowym polskim kapitałem, która dostarcza na rynki zagraniczne już ponad 1000 produktów, dostępnych w pełnej ofercie detalicznej. Tylko w 2018 r. wyeksportowała ok. 30% swojej produkcji.

O sukcesie MLEKOVITY w kraju i za granicą świadczą także rekordowe przychody notowane w ostatnim półroczu, najwyższe w ponad 90-letniej historii działalności. W 2018 r. firma powiększyła aż 16-krotnie swoje przychody w porównaniu do ostatnich 20 lat działalności. Corocznie notuje wzrost ok. 10%, czyli pięciokrotnie szybciej niż rynek. Wyniki pierwszej połowy 2019 r. pozwalają przewidywać, że w całym br. firma przekroczy wartość 5 miliardów złotych przychodu. Osiągnięcie tych wyników możliwe było m.in. dzięki współpracy z polskimi rolnikami, od których MLEKOVITA w pierwszych pięciu miesiącach tego roku skupiła aż 1,2 mld litrów mleka.

Forum Sukcesu Polskiego Biznesu 1989-2019 zgromadziło w Poznaniu liczne grono przedsiębiorców, wystawców i ekspertów z Polski i zagranicy. Jego celem było uczczenie 30-lecia wolnej gospodarki w Polsce.

Dariusz Sapiński liderem biznesu

Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA, został laureatem programu „Lider z powołania” w kategorii „Lider w biznesie”. Kapituła programu uznała go za charyzmatycznego menedżera, który swoją funkcję pełni z wyjątkowym zaangażowaniem i odnosi znaczące sukcesy. Tym samym wskazała postawę prezesa jako wzór do naśladowania dla innych przedsiębiorców.

Pomysłodawcą i organizatorem programu „Lider z powołania” jest WHY Media Group, wydawca magazynu „WHY Story”. Inicjatywa ma na celu wyłonienie zaangażowanych oraz charyzmatycznych menadżerów – liderów oraz promowanie pozytywnych postaw i rozwoju synergii różnych środowisk. W tym roku wyróżniono liderów w następujących dziedzinach: biznes, zarządzanie, rozwój regionalny, nauka i edukacja, medycyna, innowacje, sport i turystyka, działalność społeczna i sztuka.

W skład kapituły konkursowej, która wyłoniła tegorocznych laureatów, weszli przedstawiciele samorządów, przedstawiciele świata biznesu, sportu, nauki i edukacji, seniorów oraz mediów.

Laureaci zostali nagrodzeni podczas Międzynarodowego Kongresu Lider z powołania, który odbył się 26 września na Uniwersytecie Rzeszowskim w Rzeszowie.

Sery od MLEKOVITY królowały na Festiwalu Serów i Twarogów Polskiego Mleczarstwa

Wyjątkowy smak serków kanapkowych Favita i serów długodojrzewających z ekskluzywnej linii Diamenty Konesera, produkowanych przez MLEKOVITĘ, został doceniony przez uczestników 7. Ogólnopolskiego Święta Sera – Festiwalu Serów i Twarogów Polskiego Mleczarstwa w Olsztynie. MLEKOVITA zdobyła także Puchar Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego za wysoką jakość produktów mleczarskich.

Produkowane przez MLEKOVITĘ sery zdobyły dwie nagrody w dwudniowym konkursie konsumentów towarzyszącym festiwalowi. Marka Favita otrzymała nagrodę „Twarogowy Król” w kategorii serków kanapkowych. Natomiast linia Diamenty Konesera – w ramach której oferowane są obecnie cztery sery: Tylżycki Old, Księżan Old, Cheddar Old i Mazdamer Old – została wyróżniona nagrodą „Serowy Król” w kategorii serów długodojrzewających.

Marka serów długodojrzewających Diamenty Konesera zdobyła także statuetkę „Hit Serowy”, przyznawaną przez Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

– MLEKOVITA może się pochwalić bardzo szerokim asortymentem produktów, w którym sery i serki zajmują ważne miejsce. Cieszymy się, że konsumenci doceniają wysoką jakość i unikalne walory smakowe zarówno dobrze znanych im już serków kanapkowych Favita, jak i wprowadzonych do sprzedaży w pierwszym półroczu tego roku serów długodojrzewających z linii Diamenty Konesera – powiedział Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA.

Tegoroczny 7. Festiwal Serów i Twarogów Polskiego Mleczarstwa odbył się w dniach 21-22 września na terenie kampusu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Swoje produkty zaprezentowało podczas niego 20 największych zakładów mleczarskich z całej Polski. Głównym organizatorem Festiwalu Serów i Twarogów Polskiego Mleczarstwa jest Katedra Mleczarstwa i Zarządzania Jakością Wydziału Nauki o Żywności Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

SM Mlekovita/promocja/reklama

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *