TwitterFacebook

Wyszków. Rachunki za wodę przez Internet. PWiK uruchomiło e-BOK

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) jest już dostępne na stronie internetowej Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Wyszkowie. System pozwala na zapoznanie się z historią płatności, podanie odczytu wodomierza oraz pobranie faktury.

E-BOK, czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to prosty serwis, dzięki któremu klienci mają nieograniczony dostęp do informacji na temat rozliczeń, płatności, danych i usług oraz faktur elektronicznych. Tę usługę wprowadziło też Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Wyszkowie. Wystarczy wejść na stronę internetową spółki www.pwikwyszkow.pl i kliknąć w zakładkę e-BOK. Aby skorzystać z systemu należy wpisać numer klienta i numeru ostatniej faktury.

– Zachęcam do korzystania z naszej strony i tej zakładki. Wystarczy się zalogować. To też pozwoli nam na informowanie poprzez system SMS o wystawionej fakturze, czy np. że minął termin płatności. To bezpośrednia obsługa online pomiędzy klientem a spółką – informuje prezes spółki Daniel Bogdan.

Informacje wysyłane SMS-em przez spółkę na tym się nie skończą. PWiK planuje również rozbudować system, tak by informować poszczególnych mieszkańców danych ulic o awariach, czy planowanych pracach, to jednak wymaga zalogowania na stronię spółki i podania swoich danych. Póki co takie wiadomości otrzymują jednocześnie wszyscy mieszkańcy, którzy korzystają z systemu SMS oferowanego przez gminę.

MG

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *